Update!

Okej, nu har jag lite tid på mig att uppdatera vad som hänt och INTE HÄNT sedan vi lämnade iväg datorn på service.

Först och främst vill jag bara skryta med att jag och Fredde nu under ett ex antal veckor har varit grymt duktiga på att hålla oss ifrån allt vad slisk och sötsaker heter. Ingen läsk och gottegott på veckorna men på Lördagarna får vi unna oss huur mycket vi vill=)! Fredde däremot är en bulltjuv av allra värsta sorten så har vi någon gång fika hemma så ryker det direkt!

 << Det här är INTE broccoligratäng eller spenat!!

Dagarna...ja, de tillbringar jag i goda vänners sällskap och detta innebär också att jag får mysa med många små söta varelser på dagarna - Nej, längtan efter vår egen blir inte mindre!

     
Besök av Josse och Johanna med deras små gryn Nova (3 mån) och Lucas (7 mån)

Kvällarna....ja, de ägnas också i sällskap av trevliga människor och i Fredags hade vi hem Malin och Klas på middag och spelkväll=)....


                                                                                      Duell i "lika par leka bäst"

Och vad gäller mig och mitt barnafödande så står det som sagt helt stilla på den fronten. Magen växer och växer och likaså vår åtrå efter den lille som sparkar och har sig därinne. Jag tänkte lägga ut en liten videosnutt på magen under bebbes gymnastikpass - ser ut som att jag har en alien i magen som försöker bryta sig ut men pga av "tekniska problem" (eller att jag är totalt odatakunnig) så kommer jag att lägga ut den senare=)!

<< Vecka. 34 (33+5)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0