Snuttepluttegulligull ;)

Igår hade jag och Fredde en riktigt mysig "snuttegullgulldag" tillsammans. Vi var som två nyförälskade ungdomar och petade på varandra, pussades och var helt i vår egen lilla kärleksvärld. Eftersom att regnet gjorde oss sällskap så bestämde vi oss för att ha en myskväll i soffan - se en bra film och äta onyttigt. Till och med nere på ICA stod vi fastklistrade på varandra och folk tänkte nog både det ena och det andra om oss då=P! Men det är mysigt när man får ha såna där nyförälskelseinfall ibland för vi båda är väl förberedda på att det kommer att bli rätt lite av den varan framöver när vi har en till i hushållet att ägna oss åt och som i början kommer att raffa åt sig allt vad uppmärksamhet heter!

På tal om den lille (som jag pratar om hela tiden här känner jag) så var jag och Malin på Solbacken idag för att inhandla litegrann inför BF. Vi gick loss på tvättservetter, blöjor, barnolja och hudeksem-kräm. Det känns som att allt är klart nu så den resterande tiden kan vi bara ägna oss åt varandra jag och Fredde. Inget panikrus på Barnens hus efter tuttar eller snabbpacka bb-väskan på väg in för att föda för det ska jag göra nästa vecka och inget (måste ut på stan och köpa dittan eller dattan) när vi kommit hem utan bara ta det lungt och ta allting som det kommer.

Ja, då vet ni det! Nu ska jag säcka ner mig i soffan och titta lite på OS medan lill*n leker karate i magen för att sitta upprätt som jag gör nu....nja, det GÖR ONT! Särskilt när h*n hakar fast en fot mellan revbenen då och då.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0