Släktträff, mensvärk och mys i Tv-soffan

I afton åkte vi hem till svärmor och svärfar där jag för första gången fick träffa Freddes farmor och hans farbröder. De hade en liten släktträff och vi grillade och hade det trevligt tills.....värkarna återigen tog fart där efter middagen. Precis som mensvärk fast ihållande. Jag fick en alvedon av svärmor och höll ut någon timme till men sedan var det bara att åka raka spåret hem och lägga sig i badet. Oj så skönt, och värken blev som bortblåst! Ett tips till er som ska in och föda - be om att få ta ett varmt bad - det hjälper!

Nu ska jag hinka i mig vatten och hoppas att det fortsätter vara så här underbart smärtfritt och sedan ska vi mysa ner oss i soffan och se en av de filmer vi hyrde igår. Älsklingen är i källaren och ska hämta BB-väskan hihi jag tycker han är ganska söt för det är ju faktiskt dryga 7 v. kvar till beräknat men enligt honom kommer vi att åka in vilken dag somhelst. Vi pratade även om vad man ska ha med sig in på BB och om Fredde får bestämma så åker halva garderoben med ;)



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0