Sjuk?!

Jag vet inte vilket men antingen är jag sjuk eller allergisk. Jag steg upp med fredde imorse vid sex-tiden - åt frulle och gick i säng igen. När jag sedan vaknade vid åtta så hade jag blåsor fulla tungan. Väldigt skumt men antingen är det den där apelsinsaften som jag dricker HELA tiden eller så kanske det är förkylningsblåsor. Aja, hursomhelst så hade jag tänkt ringa någon idag och höra om det är någon som vill hitta på något men nu stannar jag nog inne och kurerar istället, vill inte smitta någon ifall det är virus - jag kan ju storstäda om inte annat ;)

Hoppas ni får en bra dag iaf! Fredde jobbar till 21 ikväll så jag är ensam hela dagen *suck*. Jag kanske ska måla någonting vi har ju målarfärg för det blir då ingen shopping - har  aldrig haft så här lite pengar kvar i slutet av månaden och det känns skumt men vi vill ju betala av billånet så snabbt som möjligt så alla pengar går dit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0