Profylax-dax!

Jag är den slöaste! Idag har jag återigen bara legat på soffan i brist på ork att göra någonting. Jag skulle ha varit på sta`n och gjort en massa ärenden men kroppen säger bromt nej och det enda som tilltalar är att bara göra INGENTING. Jag vet inte om det är pga av att min blogvärde hela tiden sjunker för jag har under hela grav legat lågt men aldrig har jag varit så här trött. Annars så brukar det vara normalt i slutet av grav att vara trött och slut men jag orkar inte ens packa BB-väskan så ni kanske förstår?!?

Aja, det var iaf skoj att Lisa ringde för hon ska komma förbi med lite fika och en massa skvallerprat och sedan ska jag hämta upp Fredde på jobbet klockan tre för halv fyra börjar vår profylaxandningskurs som vi egentligen inte behöver, enligt mitt tycke iaf, men det skadar ju inte att fara för det är ju som allt annat när man är gravid - GRATIS =)!
Vi har övat profylax här hemma sedan några veckor tillbaka och det är inte bara jag som övar utan Fredde med. När vi får ont någonstans så passar vi på att öva och jag tycker att vi har blivit riktigt duktiga båda två ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0