Munnen går....

Hej igen! Har hittat en till dator att överbelasta med mitt bloggande=)!
Sitter här hos syster efter en god middag och en heel del bus med hennes tre små. Jag är så mätt som jag ser ut och det ryms allt mindre i magen men jag fortsätter att mata i mig samma mängd mat - som efter en stund kommer upp igen *Clever*! 

Aja, idag gick iaf  "proppen" och åter en liten blödning och jag tycker att det ska vara på G snart med så där 5 v. kvar till beräknat men icket! Nog ska jag vanka över två-tre veckor för att sedan måsta sättas igång med en 48 h förlossning att vänta, sugklocka, problem att få ut moderkakan och allt det där - men ut ska h*n iaf tids nog=)!

Annars har dagen ägnats hos pappaannlou där jag suttit vid datorn, Fredde tvättat bilen och tjatter med pappa. Annlou var på jobbet och Isac hos en kompis men hans kanin Kasper var hemma så det blev lite mys med honom iaf=)! Efter det åkte vi på Stigs och avnjöt en god räkmacka innan vi begav oss hit till "Kågehooden"=P!

Sedan är vi i valet och kvalet med var vi vill bo de kommande åren. En lägenhet på andra våningen a` tre r o k. Eller en mysig liten stuga med egen tomt i bonnstan a` två r o k. Jag vet inte riktigt vad jag värderar mest. Att bo trångt, bli kvitt lånen (denna stuga får vi hyra) och ha "sitt eget" eller..... ha ett extra rum, låna upp, kånga i trappor och störas av grannar?! Aja, vi har ju någon vecka kvar att bestämma oss men svårt är det!

Nu ska jag gå och vara lite social med min syster och de andra men det kanske ploppar in ett inlägg imorgon, ska bara fundera ut vems dator jag ska angripa då=P!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni kan få bo hos oss!!!

2008-08-10 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0