Mamma Mia....


>>     <<

...Here I go again...
Har ganska precis landat hemma efter en helkväll med syrrorna och Hilda (brors flickvän). Först blev vi bjudna på mat hos Vickan och Peter jag & Elin (Hilda var på Friskis och Svettis). Sedan spelade vi "Rockband" och det var riktigt skoj faktiskt! Jag har aldrig varit någon hejare på gitarr direkt men eftersom att det bara är tre knappar att hålla reda på så klarade till och med jag av det, heja heja! Trummorna var dess svårare så det behöver jag väl inte ens kommentera=P?!

Vid 20.00 begav vi oss mot staden där vi ordnade med biljetterna osv och inväntade Hilda och kl.21.00 drog "biorullen" igång. What a movie! - Helt klart i särklass och så otroligt rolig och romantisk - "Piersce Brosnan" i rollen som den romantiske charmören Grr!

Anlände hemma vid 23-tiden då Fredde suttit ute på en bänk och väntat ett bra tag helt ovetande om vad klockan egentligen var. Han hade varit ute på kvällspromenad med "Happy" och hon hade tydligen gjort en egen liten svängom så Fredde hade satt henne på en bänk i 20 minuter och pratat allvar med henne, SÖT!

Tyvärr hade jag ingenting roligare att komma med denna kväll jag får se till att ordna det till morgondagens uppdateringar!
Nu däremot är dags att möta "John Blund" för klockan är långt efter läggdags *jäsp* så...

....Sov gott - för det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0