Klippt och klart ;)

Hallå i rutan!
Har idag varit hos frissan och stökat upp i håret lite inför hemmatiden då det inte kommer att finnas någon tid över till frisörbesök och annat man kan unna sig. så otroligt skönt att komma hem några kilo lättare pga av mitt överfaldiga hår. jag är lite tråkig och gjorde det "vanliga" men jag hoppas att Fredde kommer att uppskatta det ikväll när han kommer hem från jobbet ;)

Före:

 

Efter:

  
Resultat: 1450 :- fattigare, några kilo hår lättare och betydligt finare i håret!

Efter en sådan här härlig dag då Fredde jobbar över så passar jag på att unna mig sån här lyx och en god Sandwich ifrån "Subway" sätter lite extra krydda på tillvaron ;)

 << Mumma!

Kommentarer
Postat av: elin

Verkligen suuupersnyggt! :D

2008-08-19 @ 18:30:22
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Emmy

VAAA SNYGG DU ÄR!

Men ska ni flytta dit så mysigt!

2008-08-19 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0