Klagomuren själv!

Förutom incidenten med datorn idag så har min dag varit allt annat än roande. Jag satt och slötittade på OS i hopp om att regnet skulle ge med sig så att jag skulle få mig ut och´kanske gå en sväng på stan. Nej men inte skulle jag väl få ha såå roligt då farbror "Oskar" plötsligt kom på besök och det var bara att dra ut allt vad sladdar och kontakter heter och hålla sig inne så istället kröp jag ned i badet med en bra "vänta-barn-bok". Dagen fortsatte i samma tråkiga anda men tjejerna styrde upp en träff ikväll vilket suddade bort min sura min. Vi träffades hos Jenny där vi tjattrade på och fikade "litegrann" och sedan såg vi andra halvlek av Johannes match. (Lollos johannes). Det är alltid lika mysigt när vi får samlas hela gänget för ofta är det inte!

<< Felicia blir påklädd inför "titten" på pappa Johannes match
((Sötnosen sov sig dock igenom matchen))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för i går vännen : ))

En mysig kväll med underbara vänner!

2008-08-19 @ 09:24:05
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0