Kan inte hålla mig


                                                                                                 Nya "Björn Borg?!

Det gick inge vidare med mina planer på att bara ha en "ligga-på-soffan-kväll" utan istället begav jag mig på fotbollsmatch där jag satt i regnet och huttrade men lyckligtvis blev det vinst för min kusins lag. Efter avblåsningen svischade jag direkt vidare till tennishallen där Fredde och hans kompisar "lirade" tennis. Med värk i ljumskar och rygg kunde jag ändå inte hålla mig borta från planen utan ville endast att vi skulle "bolla" lite jag och Fredde. Efter mycket tjat gav han med sig för han känner mig så väl och vet att jag inte bara står på stället och "bollar" utan jag och magen vankade oss fram och tillbaka på planen i jakt på de bollar Fredde delade ut. Jag kan säga att jag efter 5 min knappt kunde gå och ångrar mig bittert nu i efterhand men...jag har bara mig själv att skylla!

     
Det började bra, jag stod "bara" på stället och bollade litegrann


Kommentarer
Postat av: ann-lou (bonusmamma???) hoppas jag

Hej vännen. Saknar er alla där uppe, har just visat Sarah och Inger din fantastiska mage. Sköt om er och hälsa alla. PS! Fick SMS av Tim han och Hilda verkar ha det bra. DS! Puss och kram. OS? Sarah kommer numera att kolla in din blogg hon är nämligen beroende av bloggar.

2008-08-29 @ 23:33:26
Postat av: ann-lou (bonusmamma???) hoppas jag

Hej vännen. Saknar er alla där uppe, har just visat Sarah och Inger din fantastiska mage. Sköt om er och hälsa alla. PS! Fick SMS av Tim han och Hilda verkar ha det bra. DS! Puss och kram. OS? Sarah kommer numera att kolla in din blogg hon är nämligen beroende av bloggar.

2008-08-29 @ 23:33:51
Postat av: Louise

Jag tokspelade tennis på lördagen för att sätta igång det.. och söndagnatt började det ju. Kanske var det tennisen.. kanske var det pga av att det var femton dagar över tiden?;)

2008-08-30 @ 09:43:39
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0