Home sweet home!

Hej svejs i lingonskogen!

 <<På uttågande

7 timmar senare...
Nu är vi ÄNTLIGEN hemma efter en helkväll ute på "bus". Vi besökte matfesten i hopp om att mätta våra magar och..jo mätta blev vi! jag som klankat ned på förra årets "Black & White" hade bromt bestämt mig för att ta någonting annat i år men med svansen mellan benen måste jag erkänna att det blev en sån i år igen. Dock fick jag be killen bakom disken att ösa på lite mer för jag tyckte han var alldeles för snål med maten. Ser inte folk att man är gravid och att man är två som ska ha mat=P??

Hursomhelst så fick vi trevligt sällskap av Malin och Clas där borta och efter mat och fika i princip rullade vi vidare mot en fest där våra kära vänner var i sitt bästa tillstånd men att vara höggravid, hormonstimmig, trött, ha foglossning, ont i fötterna och vara nykter på en fyllefest är INTE en bra kombination så tillslut bestämde vi oss för att åka hem till vårt trygga lugna bo "so here we are!"
Jag ska dock inte säga att det var tråkigt på festen för det var riktigt trevligt och ibland är det ganska roligt att bara sitta och lyssna på alkoholpåverkade människor som filosofierar om livet och många diskussioner blev det=)!!

                                                                                                          >>Bäst på fest!!<<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0