God morgon världen!

Isäng klockan ett och pigg som en tupp klockan sju. Fredde steg upp klockan sju eftersom att han imorse följde med sin bror och mor till Umeå där hans brorsa idag köpte en bil. Älsklingen var så söt och ville verkligen få mig att somna om men nej, knodden i magen vaknar alltid då jag stiger upp och när h*n sätter igång i magen så är det omöjligt att kunna somna om. Sedan var det ju final i OS-fotbollen herrar som jag inte kunde låta bli att se. Min stora Idol "Messi" lekte ut Nigeria och Argentina vann tillslut med 1-0 !. (Intresseklubben antecknar?!)

 
"För pigg för att ens orka.."


Hursomhelst så sitter jag säckad i soffan och laddar upp mentalt inför den årliga kubbturneringen som äger rum i "Bonnstan" varje år. Tävlingsmänniska som jag är så är jag faktiskt riktigt nervös inför "la competition". Jag vet att det är fånigt för det är en lek men var jag tävlingsmänniska förut som är det ingenting mot för vad jag har varit nu under graviditeten. Oftast slutar det i att jag förlorar och sätter mig i något hörn och flännar och Fredde den sötnosen får försöka lugna och trösta mig. Sedan är han ju så knäpp min sambo så han LÅTER MIG VINNA ibland för att sedan försvara sig med att "Det är för husfridens skull" Då kan jag faktiskt haja till...den stackaren, är jag verkligen SÅ hemsk?!


 << "Klassikern...Så här mysigt hade vi igår kväll när vi kom hem =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0