!!!* Gahhh*!!!

Hjälp! Nu vet jag vad man måste göra för att bli en ny "blondinbella" eller en "kenza" och först och främst så MÅSTE man vara blond och snygg. Blond är jag ju iaf....nästan?!?  Jag är ju väldigt blond orginal men jag började färga håret i gymnasiet i hopp om att höja mina betyg (för brunetter är väl smartare?)

Hursomhelst så MÅSTE man älska att posera och lägga ut "utvikningsbilder" på sig själv - sina kläder och framförallt skriva var man köpt dem ifrån. Jag brukar ju iofs lägga ut bilder på min mage men hur jag gjorde för att få den vill jag inte riktigt specifisera....
Man måste alltså ÄLSKA SIG SJÄLV mer än livet och jag vet inte riktigt...att skriva "godmorgon mina sötnosar" eller någonting i den stilen är ju bara ett stort + om man vill ha många läsare så I`m sorry mina "Chocolate-strawberries" för att jag varit så inåtriktad i mitt bloggande!

Här kommer därför några bilder på mig som en slags (återgäld) :

 <<Mina nya bröst köpta på: ehh..lasarettet?


 Jag - surfar i "Falkträsket"


 <<Mina nya trosor köpta på: "så-lite-tyg-som möjligt-affären" (299:-)






Nej, skämt å sido....Varför läser folk sånt där? Själv har jag, måste jag erkänna, försökt att "vara en i gänget" och följa dessa kända bloggare men jag blir bara arg! Jättesöta och fina tjejer som bara måste ha bekräftelse och söker detta genom att posera i olika kläder och positioner. som "Kenza" tex: Lägger ut hundratals bilder i olika poserande ställningar iklädd kort kort och klackeskor...detta för att söka bekräftelse hos sina läsare och visst - jag förstår att man får en hel del komplimanger men samtidigt förvandlas man till ett objekt och BARA ett objekt - HEMSKT!

Det kanske bara är jag som håller på att förvandlas till en tråkig moraltant till mamma men seriöst! Det är för mig så absurt bara..är det bara jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0