Får inte vara ifred!

Just nu sitter tre små nyfikna pojkar flockade runt mig i hopp om att få låna datorn och spela lite "StarWars". Att jag har lite svårt att skriva när en pillar på tangentbordet, en "hejar" på och en berättar om vilken fin keps han köpt är ändå lite för svårt för de små att förstå. Men nu har bustrollen sprungit iväg så då kan jag berätta om hur dagen varit.

Vi steg upp vid tio idag jag och Fredde och detta efter att jag slagit rekord i antal "kissa-dricka-ronder" på en och samma natt. Hela TIO gånger sprang jag upp inatt och detta inom loppet av nio timmar! Nej, detta kissande håller absolut INTE att gå mig på nerverna och att det sedan kommer några ynka droppar varje gång gör ju heller ingenting!

Hursomhelst så tog vi en svängom på Solbacken och sedan hälsade vi på Freddes svåger och syster som bjöd på smörgåstårta och annat gott! Och.... tillslut landade vi här hos "PappaAnnlou" där vi snart ska få avnjuta en god middag a`la grillat. Nej, nu står småtrollen åter här igen och vill ha bort mig ifrån datorn så jag återkommer väl i afton eller imorgon.

Ha`de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0