En slöfock med "bra magmuskler"

Oj oj oj vilken lugn dag det varit idag. Såg världens bästa program "Våra bästa år" framtill elva på förmiddagen och sedan hade jag tänkt storstäda. Jag hann inte längre än in i sovrummet för att bädda sängen så föll jag platt ner och kom mig inte upp fören någon timme senare. Jag har varit så otroligt trött i hela kroppen ett par dagar, foglossningen är i sitt värsta esse, jag får sammandragningar av att göra ingenting och förvärkarna löser bara av varandra. Tänk er detta med 7 veckor kvar till BF! Jag vet inte hur jag ska orka men jag har faktiskt börjat tänka över alternativet - akupunktur som jag hört ska hjälpa!

Gick över till Malin en stund mitt på dagen där även Anna i vår föräldragrupp gjorde oss sällskap. Vi fikade och pladdrade på om allt mellan himmel och jord och sedan kom vi in på magar och att jag har en väldigt ovanlig egenskap att i v. 33 kunna dra in magen så otroligt mycket - tydligen så visar det på bra magmuskler YES! Det ska jag leva på läääänge ;)

 
                                                                      Vecka 33 (32+4)        Drar in magen (samma tillfälle)          

Ikväll har vi varit på AIKs första isträning och nog blir man peppad på att köpa en säsongsbiljett men med en liten i huset blir det ju ganska svårt att hinna med=P Därför har vi bestämt (jag & Fredde) för att köpa hem matcherna och "se" hemma istället - men om det blir så mycket att "se" då - det bestämmer den lilla knodden förstås=)

Nu ska vi se skräckfilm och kramas lite (för det får man göra när det är spännande på Tv) ;P

Tjingeling!!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0