Denna eviga halsbränna

Jag trodde äntligen att jag hittat dunderbotemedlet mot denna ständiga halsbränna men icket! Inte nog med att dessa vidriga tugg-fragma-tabletter smakade urk, det hjälper inte ens! Det är så surt så surt i magen och äta vill jag knappt göra längre i vetskap om att efter varje måltid måsta brottas med dessa sura uppstötningar. Jag skäms när jag tänker på hur jag klankat ned på de som klagat på halsbränna under graviditeten för det är INGEN dans på rosor. Jag har innan tänkt det att: "jamen lite halsbränna har väl ingen dött av" (som de säger i reklamen) och "vad kan vara värre än foglossning" men det här gör mig tokig och inte trodde jag väl heller att halsbränna kunde göra så ont. En stark krampkänsla i bröstkorgen och ibland känns det som om jag inte får åt mig någon luft. Jag har inte kunnat somna på kvällarna pga av detta, inte kunnat somna om på mornarna pga av detta och undvikit att äta pga av detta. Igår köpte jag dessa tabletter på apoteket och visst det hjälperm, men dock bara för en liten liten stund och en hel karta förbrukades bara igår.
Aja, jag ska besöka apoteket imorgon igen för att kanske hitta någon ny kur SOM HJÄLPER!

*suck* jag ska åka iväg på apoteket nu i jakt på en ny kur, återkommer lite senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0