Aldrig mer det kan jag lova er!

Okej.... jag kan börja med att inflika med att det där hemmagjorda hallonbladsteet INTE var någon hit och det fungerade ABSOLUT INTE! Jag vet inte vad som gav en påverkan, Freddes ryggmassage, min massage av fotknölarna, min raska utepromenad eller hallonbladsteet men natten har varit allt annat än ljuvlig. Jag la mig i soffan igår kväll för att se lite UFC (ultimate fight Club) och vaknade några timmar senare av att jag hade sån jä*la mensvärk och magknip. Detta fortsatte heela natten men efter att ha sovit någon timme i sträck så vaknade jag klockan sex när Fredde klev upp och då var värken som bortblåst. Jag hade fortfarande en mage hård som en fotboll men inte alls ont. Däremot så mådde jag riktigt riktigt illa óch inom kort så hade jag hela maginehållet i toalettstolen. Efter detta mår jag som en gudinna men jag lovar er - inget mer hemmabrygge för min del!

Jag låg läänge och mös i soffan på morgonen, såg lite OS och somnade sedan om en stund. Morgontuppen Malin ringde vid nio och frågade häpet om jag fortfarande låg och sov....ehh, nja, ehh joo! Vi bestämde iaf date så vid tolv gick vi iväg på affären - köpte lite fika och mös ner oss i soffan till "Våra bästa år". Josse skulle också ha kommit men lillan var inte alls på humör så det blev bara vi.

Ikväll ska vi våldgästa "matfesten" så det ser både jag och min tomma mage fram emot ;) Jag återkommer med en uppdatering och bilder därifrån ikväll!



Ha en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0