Oh Bäbis bäbis!! =P

Jamen nu tänkte jag, för ovanlighetens skull, berätta lite om alla söta små barn som jag får nöjet att umgås med så här i väntan på vår egen lilla skatt.

I Tisdags?! Hälsade jag återigen på Vera och Ludde och lilla Tindra såklart=)! Världens snällaste lilla tjejja och får man så vill jag gärna beställa en sån variant=)!?

  <<Jag tror Clas längtar litegrann ;)








Sedan i Torsdags dessutom hade vi tjejkväll för denna dag kunde allihopa vara med (hör inte till vanligheterna) och huvudperson var såklart Lollo och Johannes lilla Felicia som mestedels av tiden låg och sussade. Hon verkade då inte fara illa av att vi i princip slet henne mellan oss ;) Det är bara liiite jobbigt att träffa alla smö söta när man själv har några veckor kvar!

 << Mor och dotter ;)

 <<Alla flockar sig runt Lollo och Felicia!

 Hela gänget parkerade i soffan hos Jennie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0