Pirr i kroppen;)

Efter snart tre månader av möten med olika banker, diverse möten med myresjöhus, mäklarvörderingar, offertförfrågningar från massor av byggföretag, ännu fler bankmöten, kalkyljusteringar och motgångar så....känns det äntligen som att vi börjat komma ngn vart med husbygget! Vi har i princip fått ett byggkreditiv som matchar byggarens offert vilket innebär att vi troöigtvis kan dra igång bygget snart! Byggfirman står redo och likaså vi! Har även till typ 99 procent fått veta att jag får jobba kvar iaf till jul vilket känns toppen! Jag älskar mitt jobb och likaså min familj!!! Nu är det snart sommar och jag ser fram emot min första betalda semester ;)👍


Ma löööve😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0