Äh, jag kör!

Ägnade gårdagens förmiddag åt studier men där efter lunch tyckte jag att jag hade varit tillräckligt duktig så vi bestämde oss för att åka upp till stàn för diverse ärenden (bla titta på vigselringar)
Dock hann jag bara ut och till bilen innan jag halkade till och jääsikens vilken smärta! Jag kände direkt att någonting typ gick av i baklåret och fruktade det värsta eftersom det var i mitt nyopererade knä. Men äh, jag kör till stàn tänkte jag då går det nog om - nej! Vi strosade runt på stàn men smärtan kom tätare och jag kan inte ens räkna antalet gånger jag föll ihop på stàn. Vi köpte skräpmat och våldgästade Malin & Claes (vilken tur) för Malin skulle liks skjutsa Claes till jobbet (ambulansen) så hon satt med mig hela kvällen på akuten medan Fredde stannade kvar och passade barn=)! En muskelbristning rikare åkte jag ifrån akuten och denna morfinspruta var ju the shit! Hade inte ens ont när jag utan kryckor nästan skuttade därifrån ;)!

Nu...plugg igen och sedan drar jag och min familj till Johanna och pluggtejjerna för det rutinuerliga fredagsfikat;)!
Ha en mysig dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0