Do, did, done!

Idag har jag gjort det jag gör bäst nu för tiden - slappat! Mollie har sovit halva dagen & Märta har raceat runt i gåstolen medan jag har försökt beta av varenda  tv-program jag kunnat (inklusive tv-shop som ständigt påminner mig om att jag verkligen borde "ta tag i" den där badringen runt magen) men....då knävärken håller på att ta knäcken på mig blir det inte mycket ork över till annat än att...just det - dega! Vid tvåtiden idag ringde dock min fina vän Vera och tipsade om mellis hos Sofia så...jag packade in mina flickor i bilen och brummade dit för en mysig stund med fika och tjatter, barnbus och skratt i fina vänners sällskap!=)

Lite random bilder bla från ett annat besök hos Sofia, Middag hos Mollies kompis Lucas, busstund hos farmor med kusin Alva och min brorson Costians dop (man hinner mycket på en och samma helg ;)


                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0