Barnfri kväll på stàn ;)

Igår, efter "lite" velande av mig, ringde jag efter vera och Sofia med barn som kom hit och förgyllde min dag. Barnen busade i vanlig ordning och vi mammor hinkade kaffe och tjattrade på - sååå mysigt vi har när vi är tillsammans;)! Vid fyra-tiden kom pappa Fredde hem från jobbet så jag bättrade på mascaran och hämtade upp Vera för en barnfri kväll på stàn. Shopping, restaurang och bio hann vi med innan vi mätta nöjda och superglada (efter den hysteriskt roliga filmen) rullade hemåt till våra familjer som dessutom hade tillbringat kvällen ihop med både bus, promenad och såklart - NHL! ;) Tack vännen för en helt underbart rolig och mysig kväll!

Den superfina tröjan som både jag & Vera köpte till de yngre flickorna:










Kommentarer
Postat av: Ingela Lundmark

Superfin! Wilma har också en sån där tröja;)

2011-09-13 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0