Torsdag - check ;)

Ahhh! Har äntligen fällt ut landningsstället och sitter just nu i soffan by myself medan barnen sussar sött och Fredde hänger med min mamma och moster på hockey - yes you heard ;) Dagen... har spenderats hos min syster med min mamma och moster (börjar bli rätt tjatigt va?) Jag umgås mer med min släkt än mina vänner..typ! Nåväl, vi frossade i stuvade makaroner & korv, käkade upp barnens godis (de fick smaka), hinkade kaffe och andades in ångorna av en dag i lugnets tecken! Besiktning av Märta på BVC, besök av mostra och kusarna som kom för att uppvakta Mollie, veckoplundring på Coop och powerwalk i regnet kan sammanfatta eftermiddagen som avslutas på bästa sätt - i soffan ;)!

Uppslutningen av mina fina vänner hos Jennie i Tisdags...


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för att ni finns och allt vad ni ger! (snodde denna bild av dig) ;) Kraam!

2011-09-22 @ 21:56:53
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Louise

Instämmer med föregående... tack för en som vanligt trevlig kväll!:)

2011-09-23 @ 11:57:44
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0