Klackarna i taket!

Årets festival kom och gick och vi med den! Jag kladdade på lite spackel, klämde ner min goa runda i ett par jeans, drog på mig de högaste klackar jag hittade, tog Fredde under armen och brummade upp till stan och resten av sällskapet som skulle ut och glira.  Det var längesen jag hade så roligt och efter att ha fått veta att det ej var Krutov som spelade i ett av tälten (trots att jag i folkmassan stod och skrek just "heja krutov" halva kvällen) är väl nog bevis på vilken härlig stämning som rådde! 

Dessa bilder har jag lånat från Lollos blogg...



 


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaa! ;) Fina brudar!!

2011-07-06 @ 23:32:18
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0