Hurra hurra hurra!

Äntligen var det dags för mig att ta steget in i vuxenvärlden (?!) och fylla heela 24 år! (eftersom vi umgås främst med personer av högre ålder har jag kommit till insikt om att jag fortfarande tillhör den yngre generationen!). Nåväl, jag skuttade väl inte direkt upp ur sängen då känslan av att fylla år överrumplades med känslan av sjuttioelva knivar i halsen, en tegelsten eller fem i huvudet och tokfrossa i 25 graders värme i sovrummet! Jovisst - sommarförkylningen kom liksom frukost på sängen i vanliga fall brukar göra vid denna tidpunkt på året. Trots brist på energi satte jag igång med bakning och på aftonsidan kom halva tjocka för att uppvakta - sååå värt mödan! Fick dessutom en ny mobil av min sambo (behöver jag nämna att jag missade de första samtalen till den för att jag inte visste hur man skulle svara?!)

Några av riddarna runt det runda frukostbordet..



Trött liten Märta...



Min fina pappa med sitt (i dagsläget) yngsta barnbarn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0