BM!=)

Idag har jag återigen varit hos BM och allt såg prima ut! Inte ett gram har jag ökat på närmare 2 månader så antingen blir det en bautabebbe som tar allt jag stoppar i mig eller så har de en lycko-mirakelvåg på det där stället! Magen hade dock inte heller vuxit något märkbart sedan förra gången så maybe blir det ett extra UL ;)!!

På tal om bebisar så fick vi träffa Sofia - Robin och Pennys lilla prins och nytillskott i familjen! Så liten och så söt! Nej, vi längtar inte mindre!=) Det ska bli så spännande att åka till Luleå nästa gång dvs 6 dagar innan BF (Mollie kom 4 dagar innan) men..de har ju förlossningsavdelningar där också så vi har nästan förberett oss för att den kommer att vilja ploppa ut just då!

Här kommer lite bilder ifrån helgen då Saga sov över..



            


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder!!! Kramar till er alla, Momme

2011-01-20 @ 22:50:55
Postat av: Jenny

Vaa bra att allt såg bra ut gumman! :)och så spännnde,inte så länge kvar nu!Vi saknade dig i fredags! Hoppas vi kan ses snart igen! Många kramar

2011-01-23 @ 19:16:46
URL: http://jeennyslillakrypinblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0