Erektionsskador på tänderna?

Mollie har just skuttat isäng, toaletten är skurad, tvätten är hängd och köket skiner så..nu ska jag avrunda kvällen med lite skolarbete eftersom jag hade tänkt ta jullov liite tidigare i år;) Jag var föresten till tandläkaren idag och när Fredde kom hem från jobbet fick han allt höra hur frustrerad jag är över att de alltid klagar på mina "erektionsskador" på tänderna. Fredde tittade bara på mig sådär som han alltid gör när det hoppar ut grodor ur munnen på mig - det heter ju visst erosionsskador =)

(Jag tror dock inte att tandläkaren hade varit särskilt glad på mig om det nu var så att jag istället hade erektionsskador på tänderna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0