Här mamma..

Ja mamma, att jag är blond det visste vi ju redan - nu har jag blekt håret också!!

Jag var till frissan idag och det började så bra med att min "frissa" ringer och undrar var jag är eftersom jag hade en tid där typ...nyss! *andas Frida, andas". Det hjälpte alltså inte med att jag både skrivit en notis på telefonen, fått ett kom-ihåg-mail och noterat i kalender att jag skulle vara där just den tiden jag INTE var! Gulligare frisörska finns inte som bokar om mig 45 minuter senare vilket innebar att jag både hann frakta mig dit och hitta en parkering (och springa halvägs genom stàn) för att hinna dit. Väl där kan jag varken bestämma mig för vilken färg jag ska ha, om jag ska ha någon färg, om jag ska ha lugg, snelugg, kanske längre lugg eller varför inte kortare lugg? Efter många om och men, funderingar hit och dit, en titt på färgkartan och ännu mer funderationer kom vi (jag) fram till att jag skulle bleka håret och bli blond igen.
Inte nog med att jag hade sjuttiotolv olika färger i håret innan, jag har dessutom ett ton hår vilket växer ikapp med vår gräsmatta där ute!
De flesta tappar håret när de blir gravida, mitt har förökat sig vilket resulterade i ett tre-timmars långt besök och reslutatet..ja det ser ni här nedan...






Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesnyggt! Vad glad jag blir, nu känner jag igen "Lill-Frida" igen... Kramar, Momme

2010-05-28 @ 00:41:29
Postat av: Anonym

super fint. Visst är du nöjd?:)

2010-05-28 @ 07:43:25
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Bea

ÅÅåå sååå tjusigt! Härligt att bli blond till sommaren ;) Ha en underbar helg! Kram

2010-05-28 @ 08:31:07
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Louise

Meen se schnygga brudar å jag tror minsann att mollie blev ännu mer lik mamma sin!;)

2010-05-28 @ 20:05:46
URL: http://louisen.nu
Postat av: elin

Men så fint det blev och vad fiiina ni är! Längtar efter att ses mer än snabbisar! ;)

2010-05-29 @ 23:28:21
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0