Telletubbies

Ja, jag är otroligt less på Telletubbies som rullar på vår TV tyyyp hela tiden för att Mollie ska stå och dansa en stund, springa in i köket och dra en stol till fönstret och ropa "taktom", ge en slängpuss och springa in i rummet igen och dansa lite och säga "pow" för att sedan springa in i köket och dra den redan dragna stolen till bänken där micron står osv...Så håller vi på här hemma dvs när liten inte har klättrat upp på bordet för att  brottas med takkronan, när hon inte torkar hallgolvet med toalettborsten eller stoppar in mammas telefon i tvättmaskinen och stänger för att sedan stå och våldtrycka på knappar i hopp om att den ska starta (vi slår alltid av strömbrytaren just därför)

Annars går det rätt lugnt till här hemma! Just nu hör jag ljudet av ett huvud som bankas in i sängen och tonerna från ett "oj, hihi" "aj, hihi" !
Fredde skådar hockey hos en kompis och jag ska snart säcka ner mig i soffan med ett glas vin eller jag menar ju förstås vatten och en stooor skål med chips!


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha så söt!

2010-02-06 @ 21:00:16
Postat av: Mamma

Lilla gumman, det du beskriver är "en mammas hämnd". När du var liten och hann med allt detta och lite till var min stora tröst i bedrövelsen att "what goes around comes around". Skämt åsido, hon är verkligen fartig!Kramar till er alla, Momme

2010-02-07 @ 09:45:33
Postat av: Jennie och Norah

Vi är också less Teletubbies i vårat hem :)

2010-02-07 @ 20:03:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0