How you doooing?

(Pust) känns nästan som att jag har åkt vasaloppet så slut är jag just nu men jag tänkte ändå peta in ett litet inlägg med information om att vår dotter är på bättringsvägen men hon behövde tyvärr lite mer kortisonbehandling då den falska kruppen inte vill ge sig och inte heller den hund som står i hennes rum och skäller på kvällarna (hennes hosta).

Jag åkte på skolan imorse och vid 12 ringer Fredde och berättar att lillan är vit i ansiktet och blå under ögonen, har ingen feber men är väldigt slö -  (jahapp?!) Jag bad honom kontakta BVC och 14.30 ringer han tillbaka och talar om att vi ska träffa läkaren kl. 15 (jaha, bara en halvtimme kvar och jag som är i stan, med bilen, mitt i pluggandet) Men....bettan går bra och vi hann faktiskt i tid (dock satt vi och väntade i en halvtimme innan någon vänlig själ talade om att vi satt på fel våning). Efter många om och men fick vi träffa läkaren och 45 min senare var vi klara. Det var bara att skynda hemåt för att byta om till träningen kl. 17. Väl hemma igen stod middagen på bordet och mätt och belåten tog jag itu med skolarbetet så...nu ska jag hasa mig i säng för en ny fullspäckad dag imorgon!=)

Nattinatti!

Ps. Tack allihop för era värmande ord!


Kommentarer
Postat av: johanna

så bra att hon är på bättringsvägen. Men frida, du skulle ju inte träna idag:P Hoppas det gick bra iaf & att du inte kör slut på dig! Det är inte förbjudet att vila ibland! Jag är ju faktiskt rädd om dig:) Njut av ledigheten imorgon & kör försiktigt! Kramar

2010-02-22 @ 23:57:32
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vaa bra att höra att lillgumman mår bättre!



Håller med dig gumman, vi ses alldels för sällan! Jag tycker att vi måste börja göra ngt åt det:P

Puss

2010-02-23 @ 16:47:05
URL: http://Jeennyslillakrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0