Babyboom!

                                             Bebissjuk - Bebissjukare - Bebissjukast!

Nej nu tycker jag att det får sluta ploppa fram små äckligt söta bebisar överallt för jag håller på att gå under av längtan efter en till! Lilla Mileah var först ut på bebislistan och nu har även lilla Nelly kommit till världen. (självklart har jag hunnit snusa på båda två). Nu väntar vi bara på att Lucas ska få ett syskon följt av Tindra som ska bli storasyster, Sedan kommer Vickan och Peters lilla knyte och är det någon mer så träd fram bara! Jag är inte alls avundsjuk nej nej!

Jag är en klant i ett nötskal och kommer sällan ihåg att ta med mig kameran, tar jag med den så glömmer jag ändå bort att ta kort! Här kommer iaf lite bilder som jag lånat ifrån sofias blogg, hon vet minsann när det är läge att fota!


Malin, Julius och Mileah

  <Jag skickar en bamsekram till Vera i Umeå!


Kommentarer
Postat av: Vera

Tack så mycket vännen!! Hoppas allt är bra där hemma! Stor kram från mig till er!

2010-02-10 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0