Jag vill köpa lite sömn tack!

*GÄSP*... har inte återhämtat mig än riktigt efter veckans monsterskolpass. Om jag säger att vi haft skola i 30 h under tre dagar, kört 56 mil och fått ett flertal uppgifter att hinna med bland virrvarr av information, schemakrockar, datafel och nya lärare...jo, det blinkar "ERROR" i mitt huvud just nu och viljan att bara få ta det lugnt en dag är enorm men...den som med i leker ger, den får leken tåla ;)!!!!

Nu ska jag försöka ladda ner Marratech som är A & O i distansundervisning (webcamen) !

ha en skön dag allihopa=)!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att se att du lever i alla fall!

2009-09-03 @ 15:12:18
Postat av: Anonym

hej bruden! Jag kikade in på campus hemsida & såg att bibblan inte öppnade förrän 8,30 på dagarna så det blir nog så att vi måste se marratech föreläsningen den 9onde hemifrån.. Har du fått det att funka? Jag ska prova ladda hem det ikväll.. :) Kram på dig!

2009-09-03 @ 16:15:41
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Sofia L

Hej Frida!

Vad kul att höra från dig... Har tänkt ringa dig flera dagar i rad nu för att höra hur det går för dig.. men det har inte ännu blivigt av! så jag blev jätte glad att du skrivigt...



Förstår du har det tufft men du ska se att det lungnar nog ner sig lite och det tar ju ett tag att komma in i det också!



Ska förövrigt inte träna ikväll, är skita sjuk :-(

Tänkte om du hade velat åka med... men hoppas de blir en rolig träning!



höres! kram på er!

2009-09-03 @ 16:28:54
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0