Hej hå let`s go!

Efter en dag i flitens tecken då vi gnuggat "geniknölarna" på campus och efter en hel del tid framför datorn i hopp om att lösa "powerpoint-gåtan" har jag ikväll haft en riktig "mysslapparkväll"! Fredde åkte iväg på surströmmingsfest med jobbet och Trollan slocknade kl sju så med fjärrkontrollen i högsta hugg och tillbakalutad i soffan har jag fullbordat min kväll.

Det har som sagt varit rätt så "shjååigt" den här veckan och Fredde sköter sin roll som pappaledig GALANT! I Onsdags kväll när jag kom hem hade han (förutom städningen) kokat saft, bakat tigerkaka och införskaffat oss två hyllor som han hängt upp i badrummet. Det är iaf tur att någon sköter "husmorssysslorna" här hemma då jag själv bara lallar omkring som en nöt i jakt på min nötpåse att hoppa tillbaka i!

Nu.. ska jag försöka påbörja den bok som jag ska ha läst till på Tisdag och hoppas att min andra hälft kommer hem i någorlunda "skick" då han ska följa med mig till Betsele imorgon för att heja fram en seger på vår match!




 


Kommentarer
Postat av: johanna

Härligt:) Det var väl inte så svårt när man väl kom igång eller hur? :) Jag ska sätta mig & kika lite på den nu. Försökte läsa lite i boken idag men det var tungt. Det blir imorgon istället:P Har också föröskt mig på Marratech men det verkar inte fungera heller. Ska försöka igen annars får jag ta med mig datorn på tisdag så får ni hjälpa mig :) Ha en bra helg! kram! (jag kanske kan köra på tisdag, hör väl av mig på måndag & bekräftar!

2009-09-05 @ 20:48:22
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0