Effektivitet var ordet!

Imorse skickade jag iväg min familj till Krister och Lucas och lutade mig tillbaka i soffan...med kurslitteraturen i ena handen och pennan i den andra! Jag lyckades både påbörja arbetet och avsluta det innan Lisa kom förbi för en liten "powerwalk". Efter att ha suttit hela dagen kände jag nästan hur benen gick med mig ut genom ytterdörren - jo, lite motion gjorde susen! Ikväll fanns därför "plenty of time" till att busa med lillan, bada lillan och natta lillan (något som Fredde haft patent på den senaste tiden) och ikväll har vi bara myst i Tv-soffan! Jag inleder studietiden rätt bra och hoppas kunna hålla mig på banan för får det vara så här så vill jag alltid studera=)!!!

Småttingarna på Julius 1-årskalas igår...(visst fick jag med alla?)

 

  
  

Hoppas ni haft en bra dag allihopa nu ska jag göra mina killar sällskap i sovrummet (Fredde & John Blund alltså!) 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Tack så mycket söta du ;)

2009-09-08 @ 10:22:24
URL: http://beutiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0