Paus i arbetet...

Nä nu känner jag att det är dags att lägga skolböckerna på hyllan ett tag för att uppdatera lite om mitt andra liv (syftar på min familj). Skolan har upptagit en hel del tid och trots att Fredde är pappaledig och hemma på dagarna liksom jag sitter hemma och pluggar så ses vi nästan inte då jag stänger in mig i ett rum, fredde åker iväg någonstans med Mollie, Fredde går ut och går med Mollie, jag åker iväg och pluggar osv.... I samma stund jag tror att jag är klar med en uppgift dimper två uppgifter ner i brevlådan - KATASTROF! Vi fick häromdagen nya uppgifter som ska vara klara till på Tisdag då vi ska träffas i Luleå - what? En av litteraturerna som vi ska utgå ifrån finns inte ens i Ske-å så vad gör man? beställa tar ju en vecka och nu är det snart helg I`m LOST! Så om någon av er läsare känner till en bok med titeln "The elephant in the classroom" som ni vill sälja eller låna ut så är jag inte omöjlig!

Mollie går med stormsteg framåt då hon bla har utvecklat sin "grimas" till att titta i kors med ögonen samtidigt som hon spänner sig och viftar med armarna. Hon är inte som alla andra ibland men världens goaste charmtroll! Utemellan grimaserna och skrattatackerna så har hon ett humör utan dess like! Slänga sig på mage, sparka med benen och skrika är ingenting ovanligt här hemma då lillan inte får som hon vill dvs leka med spisknapparna, suga på toalettborsten, smälla i skåpluckor och hänga på ugnsluckan!

Nu ska jag åter igen slita fram skolböckerna och försöka fullfölja några uppgifter, vi får se hur länge jag behöver sitta ikväll, igår stängde jag böckerna kl. 00.00!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0