Bulltjuv!

Vaknade upp av strålarna till solens frånvaro vilket bäddade för en skön (se: tråkig) inne-dag = städdag! Efter lite stökande och dammsugande hittade jag åt golvet igen och vet ni vad jag mer hittade? - Mollie rotandes i skafferiet och tuggandes på en servett som innan låg i brödfatet hon slängt ned på golvet - nej, smulorna låg inte kvar i brödfatet så det var bara att rota fram dammsugaren igen ;)!!

Jag bjöd in oss hos Vera som stod och bakade när vi kom (hoppsan, vilken slump!) och efter att tjattrat med brudarna (sofia och Penny kom också förbi) och fått i mig mitt dagliga intagsbehov av socker i form av kakor begav vi oss hemåt igen för att förbereda maten lagom till Freddes hemkomst och innan träningen tidigare ikväll.


 << Om det inte vore för att hon är 90 cm kortare och betydligt sötare så skulle man ju nästan kunna tro att det var jag som stod och hängde i skafferiet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det börjar röra på sig rejält för lill-trollet nu! Kramar till er alla, Momme

2009-05-19 @ 23:14:57
Postat av: Nina

du måste lägga upp dagens bilder så jag får se ;D

2009-05-20 @ 16:40:19
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0