Supersulky och citronsyra

Sådär, då var den kvällen förbrukad och inte utan att vi hunnit med en tretimmars rundtur på stàn eller för oss som bor lite utanför staden är Coop väldigt mycket stàn i jämförelse med ortens enda matvaruaffär Konsum som går runt genom att ruinera folk som kommer in för att köpa en liter mjölk eller varför inte aftonbladet. Nej, nu har vi blivit storstadsfolk och storhandlar på Coop där både det ena och det andra slinker ner i varuvagnen. Vi hittade vår pärla till sulkyvagn och efter många om och men (har bara hört negativa saker om dessa) klippte vi till och den är OUTSTANDING! Går hur bra somhelst på både astfalt, gräs och grus och tar nästan ingen plats, flera olika ligglägen (fullt liggläge) och stor korg under! Mollie satt som en gudinna i den (jo, vi var ju bara tvungna att provköra den och hamnade över hos grannarna där vi stod och tjattrade i närmare en timme om allt mellan himmel och jord) !
Sådär, nu har jag gjort lite reklam för Coop också visst ska de skicka hem en massa varor till mig då, de gör ju det till Blondinbella och kenza?!?!

 


BTW!
Såg på rent hus igår att man ska köra igenom tvättmaskinen med citronsyra lite då och då för att få bort kalket - hur kunde jag missa att rengöra det?!? Den är igång nu iaf och det piper oroväckande ur maskinen...aja, jag håller mina tummar och tår!! =P

Kommentarer
Postat av: Louise

Å, vi har också funderat på den där...! Den var alltså både bra OCH billig?! Känns som att det där kan bli barnvagnarnas svar på GinaTricots kläder här i stan ;)

2009-05-29 @ 07:59:00
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: mamma

Har du berättat för Fredde att jag betalar vagnen?

Synd att ni inte kunde vara med i Danielsten idag, vi saknade er!

2009-05-31 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0