Solen har gått i konkurs!

Jippie, solen har gått i konkurs och jag kommer att smälta in bland de vita väggarna här hemma!
Jag klev upp imorse i hopp om att få inviga min nya bikini men av vädret att döma så kunde jag väl ha använt den till att bada i INTE SOLA vilket var mina planer för dagen men OOnej! Därför stannade vi inne idag jag och Trollan och ägnade oss åt att ligga på golvet och pussas, kramas och dreglas (typ överallt!). Jag förstår inte alls hur mycket de kan dregla de små men Mollie har då bevisat att DET ÄR MYCKET!

Sandra kom förbi med lite fika och skvaller som vi gottade oss åt framåt afton då Fredde löste av henne där vid fyra-tiden :) Vi slabbade på lite färg i hallen och sedan dess har jag suttit här i väntan på att färgen ska torka och ett nytt lager ska på - vitt ska det bli!

 

                                                         Lite bus för att hålla en trött liten tjejja vaken ett tag till!


 << Mollie borstar Tanden, än har hon bara en men - man taver vad man haver ;)!


Kommentarer
Postat av: Louise

Om mollie tycker att hon får för mycket hår så kanske hon vill donera lite till Felicia?;) Hoppas vi kan ses snart igen!

2009-05-06 @ 20:42:30
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Ann-Lou

Ja vad ska man säga, man bara älskar denna underbara prinsessa så fortsätt med dreglandet och njut av livet. Kram Ann-Lou

2009-05-07 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0