Humörsvängningar

Klockan närmar sig halv nio, Mollie sover och jag sitter här med en kopp te i högsta hugg och väntar med spänning på att se vad dagen har att erbjuda. Vårmässan? Sitta ute i solen? Hälsa på Malin och Julle? Städa? Nej föressten jag tränar ju på att INTE städa så det vore ju dumt! Nej, jag ska försöka roa min dotter som igår kom på att hon har en egen vilja. Jag vet inte om hon är i den fasen i livet just nu (jag har då aldrig kommit ur min) men att hålla sig för skratt är svårt när lilla söta Trollie med sina tofsar och stora blå ögon , från att sitta stilla med sina hundvalpsögon, börjar skrika, riva och klösas för att hon vill ha någonting som hon inte får eller når! Igår fick hon utbrott för att jag efter sisådär en timme tog av henne tandborsten för att vi skulle åka iväg och kvällen sen då...Fredde ska lägga ner henne i sängen men Mollie blir hysterisk och skriker, river, och klöser för att sedan ligga och sparka i protest! Jag tror iallafall inte att hon ärvt mitt humör för det har jag kvar och Fredde har väl aldrig haft något!



Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen in i klubben ;-) Wilma har alltid varit väldigt lättsam och snäll, men Zelda har ett humör utan dess like!

2009-05-08 @ 09:09:14
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/
Postat av: mamma

Ditt humör från det du var liten räcker säkert till både en och två till!!! Många kramar och ett litet "vad var det jag sa"? Momme

2009-05-08 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0