Vad har ni själva gjort idag?

Mollie har börjat få komma över till vår säng på natten/morgonen då hon genast somnar om igen (Thank GOD!). DOCK ligger hon och sparkas/nyps/klöser och petar på oss i sömnen vilket inte uppskattades av pappa Fredde som var den mest utsatta inatt. Det är helt sjukt, man kan tro att hon är vaken ni vet som barn gör när de nyper en i näsan, stoppar in fingret i ögat etc etc men Mollie gör det i sömnen!!
Nåväl, jag vaknade iaf ovanligt sent idag då Trollan låg en decimeter ifrån mitt ansikte och försökte peta ut mitt öga (i vaket tillstånd). Såna gånger är det inte så svårt att stiga upp eller...man har ju inte direkt något val men det är så mysigt att starta dagen med lite Molliemys!! (egentligen ville jag bara trycka på "somnaomigenungeknappen" men det kan man ju inte skriva så här offenligt=P!

Brummelumm upp till stàn, en latte på Waynes och lite sicksackande mellan klädhyllorna innan vi (Jag, Vera, Tindra, Mollie) tutade vidare till Edda där "ProvaPåBabySim" höll småflickorna roade i cirkus en halvtimma innan det var dags att ratta hemåt för att sedan kasta i sig mat och åka upp till stan igen för att förbränna den morotskaka jag lyckades trycka i mig tidigare idag.

Min älskade mamma som skämmer bort mig (se: Mollie ) alldeles för mycket hade, tidigare idag, lämnat ett paket i brevlådan med två otroligt söta pyjamas (pojamas som jag säger) så Tusen TACK =) !!!

  << Mollie fick, förutom ett par söta jeans och mer haklappar, en ny mössa också


Så där...då vet ni vad vi gjort idag, vad har ni själva pysslat med?=)


Kommentarer
Postat av: mamma

älskade lilltroll, vad fin man kan vara i sin nya mössa! Kram till er alla, Momme

2009-03-27 @ 05:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0