Det kom blod!

Hörreni! Idag fick jag igen för min tro om att Mollie sitter säker instoppad i en dunoverall! Jag skjutsade Trollan till syster yster idag för att få lite egentid på stan i gott sällskap av Malin och Vera. När jag tar ut trollungen ifrån bilen är overallen alldeles blodig (det var lite rött) och paniken infann sig! Mollie fördes genast till sjukhus (vi gick in till syrran) och operation påbörjades (vi kikade i munnen) Det gick lyckligtvis bra och Mollie klarade sig med en liten prick på läppen som kan ha uppkommit när den omtalade sugit/bitit på dragkedjan. *pust*...visst förstår ni att man blir panikslagen!

För övrigt hade vi fotbollsträning ikväll och min fiende astman kom och hälsade på vilket resulterat i att jag nu sitter och hostar som en tok i vetskap om att jag har mig själv att skylla som slarvar med medecinerna - Gahh!!! För mig är det inget problem men Mollie har liite svårt att sova när jag hostar, ni kan ju föreställa er 70 åriga Kurt med KOL som kedjerökt i 55 år - då vet ni!



Sleep Tight!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på er! Det slarvas lite med bloggarna men dom kommer iallafall tätare än telefonsamtalen!!! Älskar er i alla fall, kram Momme

2009-03-14 @ 02:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0