Sommarblek

Sådär nu har jag fixat outlooken för idag då tightsen och linnet byter ut skoteroverallen och raggsockorna! I och med att sommarkläderna åker på träder även alla mina blåmärken, skrapsår, myggbett och blånaglar fram som ett bevis på att fotboll är en våldsam sport (eller att jag är otroligt klumpig som slår mig på allting!) Mina ben är heller inte i samma nyans som överdelen av kroppen utan BLEK har fått en helt ny innebörd och hoppet om en fortsatt solig sommar är det sista som sviker i kampen om att tona upp mina hy några nyanser!


  


Hoppas ni får en bra dag allihopa själv ska jag kila över till grannen och utbyta lite skvaller om vårt kvarter (desperate housewives-varning!)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tjusgt, så där såg alltid Katta ut oxå! Kramizar till alla, Momme

2009-06-23 @ 02:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0