Sällskapsresan

Idag har vi njutit av naturen i gamla falmarks sköna trakter innan vi senare på dagen tog fram karta och kompass och begav oss hemåt igen (inte riktigt men lite svårt för ytterområdena har jag faktiskt!). Molle fick lite mellis på altanen när vi kom hem och jag ropade över grannen i brist på sällskap (jag menar inte såå!!) Men jag kände mig verkligen som en "desperate housewife" där jag satt på altanen och ropade över Frida som grannen heter. Vi satt ute i solen och skvallrade om grannskapet innan Freddorna kom hem från sina jobb. (Fridas kille heter också Fredde och är elektriker precis som min Fredde, de bor mitt emot och Frida är också persa precis som jag) - komiskt! (de ska BTW också ha barn;)

Nåväl...Vi käkade middag ute i aftonsolen innan Malin och Julle behagade att titta förbi i uppdrag att hjälpa oss bli av med morsdagstårtan jag fick igår. Sedan dess har vi målat och städat och nu är det Natti!!
*pust* - fick jag med allt?!

Se så sött de leker Mollie och Julius ... (eller ;)?


Kommentarer
Postat av: Ann-Lou

Hej vännen. Troll-Mollan är bara för skön... Du nu blir jag en aning nyfiken för det första... Frida är också persa precis som jag, vilket betyder? Sen den mer allvarliga och glada frågan, du skriver så här (de ska BTW ocså ha barn;)vilket betyder att vi är på väg att få ett litet under-barnbarn till? Ja det var nog allt, men jag har inte skrivit på alla bilder kommentarer vilket jag egentligen vill men jag är för slö. Kram Ann-Lou

2009-06-28 @ 14:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0