"är huvudet dumt får kroppen lida"

Så var helgen över och inte utan att vi hunnit med två svängar till husvagnen i "Danielsten" där dagarna präglats av SOL och BAD. Mollie fann sin plats i havet och hundarna torterades av Mollies glada skrii när hon fick syn på dem. Mitt försök till en snygg bränna resulterade i en kräftröd polkagris då ränderna efter bikinin skriker ONT och läxan "dubllirintebrunareutansolskyddskrämbarajäkligtbränd" har jag lärt mig in och utantill!!!

Fredde:

"Men gumman ska du inte smörja in dig på ryggen?" (tänker: du är ju illröd men jag vågar inte säga något)

Jag:

- Nej men jag bränner mig aldrig (tänker: jag får ju ingen färg om jag smörjer in mig!)

Fredde:

"Men har du inte ont på ryggen? (tänker: det ser ut att göra jävligt ont det där!)

Jag: Nej inte det minsta (tänker: han har ju rätt men det vill jag inte erkänna fasen så ont det gör!)

   
Tack mamma & Anders för en supermysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0