Nitlott!!

Att vi aldrig lär oss...

Regel nr 1. Att vaxa benen GÖR ont!
Regel nr 2. Be gärna någon med iaf 80% syn att hjälpa dig för bästa resultat!
Regel nr 3. I risk för skiljsmässa be INTE din livskamrat om hjälp!
Regel nr 4. Det nya vaxet ifrån "Veet" är värdelöst och kladdar mer än det hjälper!

Jag hade tänkt revoltera mot den skog som prydde mina ben och detta med hjälp av vaxning. Fredde var otroligt pigg på idèn och skyndade sig ner med en förpackning i varukorgen (Tack, är det såå illa?). Iaf...det som skulle resultera i ett par silkeslena ben slutade istället med ett par kliande prickiga buskagefläckiga ben och skiljsmässan låg nära till hands då Fredde påpekade att han knappt såg vart han skulle "ta" !
(detta trots att mina ben såg ut som en ryamatta!)



Kommentarer
Postat av: Malin

Brrr finns inget värre än att vaxa,har bara testat 1gång och det var inte ens benen,du kan gissa vars det var:P

Inte smart av mig och jag föredrar hyvel haha!

2009-06-30 @ 19:59:22
URL: http://malinjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0