Sunshine my only sunshine

Nu när fröken "ätafemtioelvagångerpernatt" inte längre äter femtioelva gånger per natt utan sover och extra läänge också får man ju nästan ångest när man stiger upp kl. 07.30, tittar ut genom köksfönstret och ser grannen som står och målar i sommarsolen! Självklart ville jag ju inte vara sämre utan drog på mig flitigkläderna och började i hets att skura upp utemöblerna för att sedan olja in dem också! (bara så att grannarna skulle se att vi faktiskt också pysslar på här hemma). Som sagt, det kalla kriget mellan oss grannar fortsätter och just nu håller jag på att klura lite på hur vi kan få till det FINAST på gården men...tid och pengar är det som behövs och det sinar av båda då jag jagar läderboll flera dagar i veckan och lever på mammapeng!



                         (det tar bara någon timme att ge Trollie mellis när hon biter fast i skeden varenda gång!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0