"haringenlustattstädaperiod"

Nu har jag hamnat i en sån här "haringenlustattstädaperiod" och får då mycket tid över till annat som att ja....städa iallafall och busa lite mer med Trollan (om det går?) och .. pensla alla lister med sandelträ-olja (håller borta småkryp). Jag har ju hittat sajternas sajt Tv4.se där alla städtips från "Rent Hus" ligger ute. Därför har jag också skrubbat luckorna med citron och skurat ur ugnen med diskmedel. Måste tillägga att det också är väldigt MILJÖVÄNLIGT som de ofta tar upp i programmet.

 


För övrigt så kommer jag att byta ut de något (otroligt) oskarpa bilderna mot klara bilder då min kamera inte alls hade gått i pension utan bara tagit semester ett tag. (jag hade kommit åt "suddigabilderknappen" och sparar därför 2000 :- på en ny kamera) !

                                                        Från idag: Julle & Mollie leker


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror att jag konstant har en "haringenlustattstädaperiod", men det kompenserar jag med att istället ha "harstorlustattshoppaperiod" ;-) Vad snygga tapeterna var förresten!

2009-06-14 @ 17:55:58
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0