Hjärnstopp!

hej och hå! Jag sitter här och försöker komma på några inledande ord på examensarbetet vi ska skriva men det går nalta tröögt! För det första så arbetar mina hjärnceller endast kvällsskift vilket innebär att jag inte får så mycket gjort på dagarna. För det andra så ska arbetet + tentan + seminariumet inte vara klart fören nästa år och jag behöver verkligen lite stress och press i baken för att kunna prestera men....jag ska skriva klart dessa rader och sedan ska jag faktiskt sätta igång! Lite julledighet vill jag ju ha och de uppskattar nog inte att ha lillan på förskolan under julen för att mamma måste plugga (wonder why?=P)




Tjing!


Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen börjar det vara lönt att gå in på datorn, både du och din syster har börjat leverera! Kramar till er båda tre, Momme

2009-12-04 @ 05:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0