Dop

Hej hå! Vad ska jag skriva ikväll då? Ni vet ju att jag har fullt upp med att flänga runt överallt på dagarna/kvällarna och på helgerna flänger vi hela familjen så idag efter dopet åkte vi vidare till PappaAnnlou för en kopp kaffe och lite tjatter. Vi kan ju absolut inte åka hem och bara ta det lugnt så därför våldgästar vi folk i förhoppningen om att de ska bli glada!
Men idag var vi som sagt på dop då Mollies kusin var huvudpersonen. Mollie fick en present av gammelmomme - ett par otroligt söta små foppatofflisar i stl. 1 !



 

 Lägg märke till det söta lilla skomärket "Mollie"



Vi FÖRSÖKTE oss även på att ta ett kort "fyra generationer" med Mollies farmor och gammelfarmor...

  
...men Mollie ser ju helt tokig ut på varenda kort och det spelade ingen roll att jag tog femtoelva stycken så här blev de!



Gladaste ungen som finns :)!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå vilka söööta skor, vars finns dom att köpa? Vars hittar man namnmärket?

2009-04-18 @ 22:47:12
Postat av: Frida

Hej=)! Jag tror att skorna är köpta utomlands på "Mallis" om jag inte har fel och märket likaså.

/Frida

2009-04-19 @ 10:13:15
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: mamma

Sötaste skor till gladaste troll! Kramar till er alla, Momme

2009-04-20 @ 00:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0