A beautiful day with "Mary Kay"

Idag har vi (Jag,Vera, Sofia  & flickorna) spenderat heela dagen på vår altan med både mys, bus och fika i vårsolens sköna strålar. Jag pratade med diverse grannar och på en bättre gata kunde vi inte hamna! Det är som "barnen i bullerbyn" där alla pratar med alla och alla springer över till alla och alla hjälper alla - JAG TRIVS!
Men för att komma in på tråden igen så tror jag nog inte längre att jag bländar ute i folkmassorna då min minst sagt vita hy har fått sig lite bränna (jo, tyvärr lite bränna!) men även en aningen brunare nyans!

Hur avslutar man en sån här härlig dag då? Jo, På "Mary kay - party" med läckra prudukter som efter kvällens inköp tvingar oss att leva på knäckebröd och vatten den kommande månaden men det är ju det värt!? :)


  Vera & Sofia (lägg märke till busfröt nere i höger hörn)



   
Vår lilla "kamera-clown"




 Natti natti!!!

                    

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade lill-troll!!! Lika speedad som vanligt framför kameran. Mina jobbarkompisar avgudar henne. Kram Momme

2009-04-23 @ 16:51:41
Postat av: Louise

Det där såg inte dumt ut, nej ;) Och vilket charmtroll du har.. hon må ju vara världens gladaste!;)

2009-04-23 @ 20:32:17
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Ann-Lou

Helt underbara bilder. Snacka om en blivande modell eller blivande och blivande hon är ju redan fullfjädrad. Älskar er, kram till er alla Moffe, Isac o Ann-Lou

2009-05-04 @ 20:10:01
Postat av: Alina

great blogg! :)

2009-05-04 @ 20:12:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0